Followers

Thursday 29 September 2011

saat kau terjatuh...

assalamualaikum wbt.......saat musim exam menjelma, pasti setiap hati akan mula bercelaru....tidak terkecuali aku...nak fokus ngan exam da satu hal, tmbh lagi ngan external problems....memang mencabar sangat2...exam sem nie agak mencabar...walau xsehebat cabaran sem lepas krana terpaksa berlawan dengan perasaan sedih...sekali hamba kerdil ini diuji...memang benar, setiap perjuangan itu bukan mudah....namun setiap yang berlaku pasti ade hikmahnye...sesungguhnya ketetentuan dariNYA adalah yang terbaik...ya, pasti ade hikmahnye aku diuji sebegini...ALHAMDULILLAH, setiap ujian itu semakin membuatkan aku menjadi lebih tabah n kuat....pada 4 insan bernama sahabat, ku adukan ujian ini....titis airmate xpernah kering...namun, itu bukanlah yang terbaik....KERANA, 4 the first, mengadulah pada DIA yang lebih mengetahui....xsalah mncri shabat utk diajak berbicara, nmun harus diingat, DIA adalah yang pertama....airmata itu, seharusnya mengalir kerana tangisan TAUBAT DAN SESALAN soarang hamba pada ILLAHI....bersyukur juga kerana, sahabat2 yang telah menyedarkan aku pada pentingnya DIA di dalam hidup ini....terima kasih juga kerana menyedarkan aku dari lena ini....semoga ukhwah ini sentiase terpelihara olehNYA....AMINN....- dan disaat kau terjatuh, kembalilah padaNYA...-

No comments:

Post a Comment